Aktualności
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 24.01.2018
Przeprowadzenie warsztatów dla uczestników i uczestniczek projektu pn. "Aktywizujemy i Usamodzielniamy – 1" dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Informacja z otwarcia ofert:
WYNIKI:
Ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
załączniki do SIWZ:
1. Formularz ofertowy POBIERZ *.DOCX >>>
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia POBIERZ *.DOCX >>>
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia POBIERZ *.DOCX >>>
4. Oświadczenie dotyczące osoby/osób, którymi dysponuje Wykonawca dla części I zamówienia POBIERZ *.DOCX >>>
5. Oświadczenie dotyczące osoby/osób, którymi dysponuje Wykonawca dla części II zamówienia POBIERZ *.DOCX >>>
6. Oświadczenie dotyczące osoby/osób, którymi dysponuje Wykonawca dla części III zamówienia POBIERZ *.DOCX >>>
Odpowiedź na zapytanie wykonawcy:
Ogłoszenie o zamówieniu
Przeprowadzenie warsztatów dla uczestników i uczestniczek projektu pn. "Aktywizujemy i Usamodzielniamy – 1" dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Unieważnienie postępowania:
Ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
załączniki do SIWZ:
1. Formularz ofertowy POBIERZ *.DOCX >>>
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia POBIERZ *.DOCX >>>
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia POBIERZ *.DOCX >>>
4. Oświadczenie dotyczące osoby/osób, którymi dysponuje Wykonawca dla części I zamówienia POBIERZ *.DOCX >>>
5. Oświadczenie dotyczące osoby/osób, którymi dysponuje Wykonawca dla części II zamówienia POBIERZ *.DOCX >>>
6. Oświadczenie dotyczące osoby/osób, którymi dysponuje Wykonawca dla części III zamówienia POBIERZ *.DOCX >>>
Harmonogram dyżurów specjalistów
Harmonogram pracy specjalistów
zatrudnionych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Nidzicy
Uprzejmie informujemy, że w 2024 roku Punkt konsultacyjny dla osób dotkniętych problemami opiekuńczo - wychowawczymi, przemocą domową oraz uzależnieniami będzie czynny we wtorki (zgodnie z harmonogramem) w godzinach 15:30-17:30
STYCZEŃ |
LUTY |
9 stycznia 16 stycznia 23 stycznia 30 stycznia |
6 luty 13 luty 20 luty 27 luty |
MARZEC |
KWIECIEŃ |
5 marca 12 marca 19 marca 26 marca |
9 kwietnia 16 kwietnia 23 kwietnia 30 kwietnia |
MAJ |
CZERWIEC |
7 maja 14 maja 21 maja 28 maja |
4 czerwca 11 czerwca 18 czerwca 25 czerwca |